czwartek, 11 czerwca 2020

Mona Kasten - "Begin Again"



Autor: Mona Kasten
Wydawnictwo: Jaguar
Stron: 504
Data wydania w Polsce: 2018:02:28

Skusiłam się po tą książkę po namowach koleżanki. Nie zawiodłam się na niej jeśli szukacie romantycznych i nieco infantylnych powieści. Książka od pierwszych stron skupia się na relacji Kadena i Allie. Obydwoje są po ciężkich przeżyciach mimo tego dają sobie szansę. Nieco męczyły mnie huśtawki nastrojów Kaden. Sama historia Kadena była dla mnie bardzo niesmaczna. Czułam się jakby miałam zwrócić wcześniejszy posiłek.. Mimo tego dokończyłam książkę i mam w planach przeczytać następne.
Allie to urocza dziewczyna która uwielbia świece waniliowe. Jest słodka a jednocześnie i stanowcza co dowodzi temu pierwsza konfrontacja jej i Kadena. Ma też niezwykłą odwagę co dowodzi temu nie tylko drastyczna zmiana fryzury ale też i stylu życia z zdala od apodyktycznych rodziców. Jej przygoda zaczyna się od szukania pokoju blisko do uczelni. Niestety każda próba okazuje się fiaskiem i Kaden okazuje się być jej ostatnią deską ratunku.
Polecam tą książkę jako oderwanie od innych. Wiele z tej książki można dla siebie wynieść. Jeśli nie zaczęliście przygody z tą serią to polecam. :)
Moja ocena to mocna 4/5 ⭐



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz