poniedziałek, 6 stycznia 2020

,, Niektórzy powiedzieliby, że to gorycz. Ja nazywam to karmą. " - recenzja ,,Too Late" Colleen Hoover

O samej autorce Colleen Hoover słyszałam bardzo dużo ale jakoś nigdy wcześniej mi się nie zdarzyło przeczytać jej książki. ,, Too Late" to moje pierwsze zetknięcie z jej dziełem i wcale go nie żałuję. Jeśli macie powyżej 18 lat i szukacie książki w tematyce narkotyków i trochę przy tym namiętności to z pewnością jest to książka dla Was.

Asa Jaskon to młody mężczyzna który ma pieniądze, władze i piękne kobiety. Do pełni szczęścia brakuje mu tylko kobiety która pokocha go równie mocno i stworzy z nim szczęśliwą rodzinę. Do czasu gdy poznaje Solan. Obsesyjnie zakochuje się bez wzajemności a Solan godzi się na ten związek aby niepełnosprawny brat miał opłacany przez Asa ośrodek. Dziewczyna tkwi w tym całym bagnie pod pełną kontrolą do póki na studiach nie poznaje Cartera i się nie zakochuje w nim. Nie wie że Carter działa pod przykrywką i zamierza rozpracować Asę.

Cała historia mocno trzyma w napięciu. Mamy tutaj zobrazowaną pięknie miłość nieodwzajemnoniną. Całą historię oceniam pozytywnie choć końcówka mnie lekko mówiąc zniesmaczyła Jestem fanką love story ale takim w pełni szczęśliwym zakończeniem a tu mi się nie do końca spodobała bo takiego dla mnie nie było. Historia jest spójna i nie ciągnie się jak flaki z olejem. Ze względu na treść w której występuje trochę przemocy i erotyki polecam tylko tą książkę dorosłym. Colleen Hoover stworzyła tą książkę można by rzec przez przypadek.  Jak to się wydarzyło? Okazuje się że Colleen Hoover pisząc inną swoją powieść miała takie przerwy pisarskie więc zaczęła pisać ,,Too Late" właśnie po to aby się pobawić, zająć czymś innym myśli. Z początku ta książka nie miała być w ogóle wydana. Książka była publikowana rozdziałami w internecie dla swoich fanów i skończyła tą powieść i dopiero padła decyzja żeby to wydać. Książkę czytało mi się świetnie pomimo tego że są ciężkie tematy takie jak: więzienie, sąd, narkotyki i policja. Afera goni aferę, odczuwałam poniekąd strach czytając książkę bo nie wiedziałam co będzie dalej i do tego ta zakazana namiętność która z wielu aspektów nie była prosta. Jeśli szukacie książkę a lubicie namiętność, trochę kryminału i dreszczyk emocji czytając książkę to jest to z pewnością książka dla Was.
Cała książka zebrała u mnie 4,5 na 5 ⭐



http://ktoczytaksiazki-zyjepodwojnie.blogspot.com/2019/07/too-late-colleen-hoover-bezsprzeczny.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz