piątek, 6 stycznia 2023

Listy Noel Richard Paul Evans

 Tytuł: Listy Noel

Autor: Richard Paul Evans


Kim chcieliście zostać jak byliście mali? Piosenkarzami? Piłkarzami? Astronautami? Ja jak byłam mała to chciałam pracować w bibliotece albo księgarni. 😀

 Noel to młoda kobieta, która pracuje jako redaktorka. Kiedy jej Ojciec dzwoni i nalega, żeby przyjechała do Utach niechętnie się zgadza. Na miejscu dowiaduje się, że jej ojciec odszedł i zostawił jej wszystko w spadku. Międzyczasie spotyka dawnego przyjaciela i zostaje zwolniona z pracy, przez co nie ma, po co wracać do Nowego Yorku. Bez pomysłu na siebie zaczyna pracę w swojej księgarni, gdzie co jakiś czas dostaje listy. Kto te listy przesyła? Czy odnajdzie się w nowej rzeczywistości? Tego musicie się dowiedzieć sami. To już jest moja trzecia książka tego autora i jak w poprzednich dwóch czytało mi się całkiem szybko. Bardzo polubiłam postać Grace i pod koniec książki, gdy dowiedziałam się pewnych faktów, to jeszcze bardziej darzyłam ją sympatią. Evans porusza trudne tematy, takie jak przebaczanie, skrucha, żal czy złość, ale są też i przyjemniejsze tematy, takie jak realizowanie swoich marzeń, miłość czy nadzieja. Polecam każdemu przeczytać i wyrobić własne zdanie.😊


Moja ocena na lubimyczytać: 10⭐

Książkę przeczytałam w ramach akcji instagramowej u blaskksiazek #wyczytujeswiatecznezapasy2 i bardzo zachęcam do wzięcia udziału 💙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz