wtorek, 17 marca 2020

Recenzja książki ,,Sponsor tom 1" -K.N.Haner

,,Dawać komuś szczęście a kupować je to dwie zupełnie inne sprawy."

Książkę z pewnością można porównać do książek  E L James - ,,Pięćdziesiąt twarzy Greya". Majętny i przystojny mężczyzna oraz uboga ale piękna kobieta. Po tytule spodziewałam się czegoś bardziej nieszablonowego, niestety się zawiodłam. Bardzo historia przypominała mi wyżej wspomnianej książki. Bogaty apartament na dziesiątym piętrze, z basenem, parkingiem i salonem piękności. Pieniędzy jak lodu i własny luksusowy samochód. Takich podobieństw jest mnóstwo np.starsza kochanka Nathana która jednocześnie jest jego mamy przyjaciółką, Ed jako przyjaciel zakochany w Kalinie i przeszłość, która nie chce dać się zapomnieć.Niektóre wątki były przesadzone a jeszcze inne nudne. Ostatnie pięćdziesiąt stron przewertowałam wyłapując tylko najpotrzebniejsze informacje. Sam koniec był najgorszy. Nie spodziewałam się takiego przewrotu i to przy tym momencie określiłam bardzo niską ocenę temu utworowi literackiemu. Kolejna sprawa która zadecydowała o tej ocenie jest fakt że miała być to książka z ,,romansem innym niż wszystkie" a wcale tak nie poczułam. Sam scen erotycznych było bardzo mało i było ubogo napisane.
Powieść ma też małe plusy. Są nimi rezolutna dziewczynka Sabrina i że w miarę się tą książkę szybko czytało. Jednak nie czułam niestety przy niej żadnej ekscytacji.
A Ty czytałaś/eś tą książkę? Jeśli tak, co o niej sądzisz. Jeśli nie to masz ją może w planach?
Moja ocena to 1/5 ⭐

7 komentarzy:

  1. Czyli jak masz już dość i nie masz sił, ale chcesz wyłączyć mózg to bez wahania możesz sięgnąć po tą książkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam. Dobrze wiedzieć, że jest taka sobie na wszelki wypadek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm...niestety naśladowców Greya jest sporo i jakkolwiek nie była to powieść najwyższych lotów to jednak trudno jej dorównać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, już wiem, co omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nie tykam się takich książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozycja zdecydowanie nie dla mnie. Nie moje klimaty czytelnicze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że ocena słaba, to chyba odpuszczę

    OdpowiedzUsuń